Освітньо-наукова діяльність

Основними напрямами освітньо-наукової діяльності науково-педагогічних працівників секції методики викладання іноземних мов і культур є:

  • професійно-методична підготовка здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти ,
  • професійно-методична підготовка здобувачів другого (магістерського) рівня  вищої освіти .

Освітньо-науковий процес з методики навчання іноземних мов – це інтелектуальна, творча діяльність у сфері вищої освіти і науки, що реалізується на кафедрі через систему науково-методичних і педагогічних заходів та спрямована на формування у здобувачів вищої освіти професійно-методичної компетентності, а також на формування гармонійно розвиненого вчителя/викладача іноземних мов і культур.

Мета освітньо-наукового процесу полягає в реалізації особистісного потенціалу здобувача вищої освіти й розвитку його творчих (креативних) здібностей, задоволенні потреб особи і суспільства в підготовці компетентних учителів/викладачів іноземних мов, конкурентоздатних на національному та міжнародному ринках праці.

Освітньо-науковий процес з методики навчання іноземних мов і культур здійснюється з урахуванням інноваційних освітніх технологій, механізмів і процедур, визнаних в Європейському просторі вищої освіти в галузі підготовки вчителя/викладача. Насамперед, це Європейська кредитна трансферно-накопичувальна система (ЄКТС) – система трансферу і накопичення кредитів, що використовується в Європейському просторі вищої освіти з метою надання, визнання, підтвердження кваліфікацій та освітніх компонентів і сприяє академічній мобільності здобувачів вищої освіти. Система ґрунтується на визначенні навчального навантаження здобувача вищої освіти, необхідного для досягнення визначених результатів навчання, та обліковується у кредитах ЄКТС.

 

Формами навчання та формами організації освітньо-наукового процесу є : очна  (денна); заочна (дистанційна).

 

Формами організації освітнього-наукового  процесу з методики навчання іноземних мов і культур є :

  • навчальні заняття (лекційні, практичні, семінарські заняття, консультації),
  • педагогічна практика з першої іноземної мови,
  • педагогічна практика з другої іноземної мови,
  • науково-асистентська практика,
  • самостійна робота студентів,
  • контрольні заходи,
  • виконання курсових робіт,
  • виконання кваліфікаційних робіт,
  • участь у роботі проблемних груп,
  • участь у наукових конференціях, семінарах, методичних студіях тощо.

 

Видами самостійної роботи студента з методики навчання іноземних мов і культур є :

  • підготовка до лекцій;
  • підготовка до семінарських занять;
  • підготовка до практичних занять;
  • самостійне опрацювання питань з методики навчання іноземних мов;
  • написання рефератів;
  • виконання творчих, науково-дослідницьких завдань;
  • підготовка до виконання модульних контрольних робіт;
  • підготовка до складання семестрових іспитів, заліків;
  • виконання курсових, кваліфікаційних робіт;
  • підготовка до складання державних іспитів;
  • підготовка до виступів на засіданнях проблемних груп;
  • підготовка до виступів на наукових конференціях, семінарах, методичних студіях тощо;
  • підготовка наукових публікацій (тез, статей тощо).

Самостійна робота студентів з методики навчання іноземних мов і культур забезпечується:

  • вітчизняними і зарубіжними підручниками з методики навчання іноземних мов;
  • вітчизняними і зарубіжними навчальними та методичними посібниками з методики навчання іноземних мов;
  • вітчизняними і зарубіжними підручниками з іноземних мов;
  • монографіями;
  • періодичними виданнями;
  • конспектами лекцій;
  • інформаційно-комунікаційними засобами навчання тощо.

Детальніше дивись сторінки сайту.

                                                                                 30.08.2020

ПАМ’ЯТКА НАУКОВЦЯ

ОБЕРЕЖНО ПЛАГІАТ!

ПОЛОЖЕННЯ КНЛУ ПРО АКАДЕМІЧНУ ДОБРОЧЕСНІСТЬ

ПРОЄКТ СПРИЯННЯ АКАДЕМІЧНІЙ ДОБРОЧЕСНОСТІ В УКРАЇНІ SAIUP