Основними напрямами освітньо-наукової діяльності науково-педагогічних працівників секції методики викладання іноземних мов і культур є:
- професійно-методична підготовка здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти ,
- професійно-методична підготовка здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти .
Освітньо-науковий процес з методики навчання іноземних мов – це інтелектуальна, творча діяльність у сфері вищої освіти і науки, що реалізується на кафедрі через систему науково-методичних і педагогічних заходів та спрямована на формування у здобувачів вищої освіти професійно-методичної компетентності, а також на формування гармонійно розвиненого вчителя/викладача іноземних мов і культур.
Мета освітньо-наукового процесу полягає в реалізації особистісного потенціалу здобувача вищої освіти й розвитку його творчих (креативних) здібностей, задоволенні потреб особи і суспільства в підготовці компетентних учителів/викладачів іноземних мов, конкурентоздатних на національному та міжнародному ринках праці.
Освітньо-науковий процес з методики навчання іноземних мов і культур здійснюється з урахуванням інноваційних освітніх технологій, механізмів і процедур, визнаних в Європейському просторі вищої освіти в галузі підготовки вчителя/викладача. Насамперед, це Європейська кредитна трансферно-накопичувальна система (ЄКТС) – система трансферу і накопичення кредитів, що використовується в Європейському просторі вищої освіти з метою надання, визнання, підтвердження кваліфікацій та освітніх компонентів і сприяє академічній мобільності здобувачів вищої освіти. Система ґрунтується на визначенні навчального навантаження здобувача вищої освіти, необхідного для досягнення визначених результатів навчання, та обліковується у кредитах ЄКТС.
Формами навчання та формами організації освітньо-наукового процесу є : очна (денна); заочна (дистанційна).
Формами організації освітнього-наукового процесу з методики навчання іноземних мов і культур є :
- навчальні заняття (лекційні, практичні, семінарські заняття, консультації),
- педагогічна практика з першої іноземної мови,
- педагогічна практика з другої іноземної мови,
- науково-асистентська практика,
- самостійна робота студентів,
- контрольні заходи,
- виконання курсових робіт,
- виконання кваліфікаційних робіт,
- участь у роботі проблемних груп,
- участь у наукових конференціях, семінарах, методичних студіях тощо.
Видами самостійної роботи студента з методики навчання іноземних мов і культур є :
- підготовка до лекцій;
- підготовка до семінарських занять;
- підготовка до практичних занять;
- самостійне опрацювання питань з методики навчання іноземних мов;
- написання рефератів;
- виконання творчих, науково-дослідницьких завдань;
- підготовка до виконання модульних контрольних робіт;
- підготовка до складання семестрових іспитів, заліків;
- виконання курсових, кваліфікаційних робіт;
- підготовка до складання державних іспитів;
- підготовка до виступів на засіданнях проблемних груп;
- підготовка до виступів на наукових конференціях, семінарах, методичних студіях тощо;
- підготовка наукових публікацій (тез, статей тощо).
Самостійна робота студентів з методики навчання іноземних мов і культур забезпечується:
- вітчизняними і зарубіжними підручниками з методики навчання іноземних мов;
- вітчизняними і зарубіжними навчальними та методичними посібниками з методики навчання іноземних мов;
- вітчизняними і зарубіжними підручниками з іноземних мов;
- монографіями;
- періодичними виданнями;
- конспектами лекцій;
- інформаційно-комунікаційними засобами навчання тощо.
Детальніше дивись сторінки сайту.
30.08.2020